Przejdź do głównej zawartości

"Rozgrywka" recenzja ksiązki z Czytampierwszy

To moja pierwsza recenzja książkowa. Zapisałam się na stronie  Czytampierwszy  i  za rejestracje dostałam 50 isbanów (waluta strony). Wymieniłam je na książkę w formie papierkowej tradycyjnej bo ja tylko tylko takie uznaje no może z czasem się przekonam do e-booków czy innych form ale ja lubię zasiąść z książka w ręku i przewracać karteczki. Książka dotarła w ciągu 2 tygodni poczta bez dodatkowych opłat.
Strona Czytam pierwszy to nowoczesna platforma łącząca czytelnika z wydawcą w zamian za opinie i recenzję książek. Nie ma formalności (poza zapisaniem się na stronie), brak formalnego kontaktu z wydawcą zbieramy isbany i wymieniamy je na książki ( w zależności od tego jaką formę preferujemy i jakie są dostępne z pozycji nas interesujących) lub gadżety. Musze przyznać że podchodziła sceptycznie i nadal  mam ale ponieważ większość pozycji dostępne jest z kodem do samodzielnego czytania  a ja chyba staroświeckie mam podejście i wole książki papierkowe :) Każdy kto chce sam się przekonać zapraszam do wejścia w link na początku wpisu i zapoznania się z zasadami https://czytampierwszy.pl/
Książka czekała na swoje przeczytanie krótko i została pochłonięta w 2 dni. Ktoś powie że tak cieniutka i szybko czytająca się książka powinna po 2 h powinna być skończona ale przy dwójce małych dzieci co ciągle o cos chcą i całym tym domowym bałaganem z braku wolnej chwilki musiałam "poświęcić" dwa wieczory :P
Książka pokrótce:
"On jest rozgrywką, w którą ona jeszcze nie grała.
Kiedy Cassie poznaje w college’u Jacka, postanawia omijać go szerokim łukiem. Gwiazdor drużyny baseballowej uosabia wszystko, czego dziewczyna nie znosi w facetach – jest przystojny, uwodzicielski, pewny siebie, ma wielkie ego i… zabójczo piękne oczy. Sprawy się komplikują, kiedy Jack zaczyna zwracać na Cassie szczególną uwagę. Co tak naprawdę kryje się za jego zainteresowaniem? Czy ma ono jakiś związek z przeszłością dziewczyny? Ile można poświęcić, aby być z ukochaną osobą?"
Książka bardzo cieka wciągająca ale trochę przewidywalna. Nie wiem jaka będzie część II ale I mnie trochę rozczarowała. Czego się jej nie da zarzucić? Tego że jest napisana nudnie :) Niestety temat dość oklepany jak dla mnie (chyba za stara jestem na takie powieści bardziej dla nastolatków).
Jak dla mnie niedopracowana postać głównej bohaterki Cassie Jakby zabrakło trochę pomysłu na nią. Wpada w skrajności itp...
Niestety to ta z tych książek co się dobrze ją czyta , jest lekka i idealna na wieczory  jak te lub wakacje :) Mimo że mnie troszeczkę rozczarowała z przyjemnością ja polecam (ja trzeba samemu przeczytać by się przekonać ) i na pewno przeczytam jej dalszą część. 
Okładka jest z interesującą grafiką i potrafi zainteresować. Tytuł książki dość ciekawy intrygujący ale wg mnie ciut nie pasujący do fabuły. Ale ....jak każda książka ma tyle za i tyle przeciw co czytelników :) dlatego polecam przeczytanie jej samemu by obie wyrobić swoje zdanie. 
Jestem molem książkowym z wiekiem czytam ich mniej z braku czasu ale czasem żałuje że nie było tylko dostępnych książek jak ta w czasie gdy byłam dzieckiem i nastolatka która "pożerała" książki :)
Polecam i książkę i stronę Czytampierwszy :) Każdy może najdzie coś tam dla siebie interesującego . Ja dalej tam będę zaglądać i szukać swoich książek i  może następna recenzja będzie już lepsza :P Jednak wole książki czytać  niż je opisywać ale z czasem się nauczę 













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Pod skrzydłami żurawi" Monika Cieluch----recenzja we współpracy z wydawnictwem Amare

  Recenzja we współpracy reklamowej z wydawnictwem Amare OPIS Czasami nie rozumiemy drogi, którą podążamy, dopóki jej nie przejdziemy. Olive Loughty, młoda doktor weterynarii, uciekła z rodzinnego miasteczka, by zacząć nowe życie w Bristolu. Na wieść o śmierci ostatniej bliskiej jej osoby, ciotki Rachel, postanawia raz jeszcze odwiedzić senne Horwell i pojawić się na pogrzebie krewnej. Podczas odczytania testamentu okazuje się, że ciotka zostawiła jej w spadku swój dom. Aby jednak móc go przyjąć, Olive musi mieszkać w nim przez co najmniej trzy lata. Kobieta decyduje się na przeprowadzkę i rozpoczyna remont, w którym pomaga jej spotkany na pogrzebie miejscowy dziwak, Flynn Sallow. Stroniący od ludzi, bojący się dotyku mężczyzna intryguje ją z każdym dniem coraz bardziej. Olive podejrzewa, że Flynn cierpi na fobię społeczną, ale specyficzne zachowanie Flynna ma zupełnie inną przyczynę. Przeciwko sobie mają przekleństwo i złorzeczenie, po swojej stronie jedynie miłość i krążące nad ich g

"Dziennik wyjścia" Bogumiła Juzyszyn-Banaś-----recenzja w ramach współpracy z Jarosław Banaś

  Recenzja książki w ramach współpracy z Jarosław Banaś OPIS Liliana Mada, młoda utalentowana pisarka, autorka scenariuszy seriali telewizyjnych, pedagog – przyjmuje zaproszenie do prowadzenia letnich warsztatów artystycznych. Przyjeżdża do Staniewa, by tam, w dziewiętnastowiecznym pałacu, otoczonym jeziorami i lasami, prowadzić zajęcia teatralne. Jako pisarka i bystra obserwatorka, mijające dni odnotowuje - tworząc dziennik. Artystyczne lato Liliany okazuje się być jednak nie tylko czasem harmonii, (pierwszy tydzień sama bohaterka określa fenomenem odprężenia) - ale też nieprzewidywalnym, pełnym zawirowań okresem. Z tygodnia na tydzień coraz wyraźniej przyjmuje ono postać hybrydy, niebezpiecznie łączącej rzeczywistość z fikcją, a niewidzialne siły tworzą pisarce specjalną rolę. RECENZJA Czy zdarzyło wam się przeczytać książkę, która totalnie nie potrafiliście wsadzić w ramki gatunkowe? Mnie zdarza się przeczytać taką, która ciężko mi opisać bo jest albo za dobra, albo słabsza i nie wi

"MY kontra świat" Bogusz Dawidowicz----recenzja we współpracy z autorem

  Recenzja e-booka we współpracy z autorem Bogusz Dawidowicz OPIS Czy możemy tak naprawdę do końca poznać drugą osobę? Zwłaszcza gdy okazuje się, że nigdy nie znaliśmy samych siebie? Jaka jest cena za wymierzanie sprawiedliwości na własną rękę i ile jesteście gotowi poświęcić, by rozliczyć swoje dawne życie? Wspólna przyszłość Sandry i Roberta staje pod wielkim znakiem zapytania. Konsekwencje traumatycznej przeszłości kobiety wystawiają ich związek na wielką próbę. Sandra obsesyjnie pragnie odpowiedzi i zamierza uzyskać je od zwyrodnialców podobnych do tego, który skrzywdził ją przed laty. Robert, z początku mimowolny uczestnik wydarzeń, z przerażeniem odkrywa u siebie żądze, o które nigdy się nie podejrzewał. Konfrontacje pary z przestępcami szybko wymykają się spod kontroli. Ta nietypowa „działalność” przykuwa uwagę nie tylko zwykłych ludzi i mediów, ale również najwyższych kręgów władzy. Ich tropem zaczyna podążać prokurator, sędzia i kat w jednej osobie. Sandra i Robert wydają się